New Year New Life 2010

Gonna say goodbye to 2009 and hello to 2010, 3 important will happen :
1. 2009 become 2010.
2. Cow become tiger.
3. Old 1 years old.

我想对大家说三个感谢。第一个,谢谢你让我走入你的生活,做你的朋友,或许我不是你最精彩的,但是我总是尽力做到最好。第二个,谢谢你愿意走进我的生活,扮演朋友的角色,直到今天你依然是我生命中唯一最精彩的部分。第三个,谢谢你这一路走来,很多的包容,安慰,关心,支持与鼓励。感谢你,最好最好的朋友。=)

If readers duno chinese, den i will explain. I will say shortly 'Thx for being my fren.' That's all. =)



2 comments:

reli?? omg..i thought it is very instresting.. sad =p

 

Post a Comment